16 Ekim 2012 Salı

Changing

Kendimle ilgili bildiğim ama kabul etmekten korktuğum bir gerçek, değişimden nefret ettiğim.

Odamdaki mobilyaların yerlerini değiştirmek bile benim için aylar süren düşünme sürecinin bir ürünü. Hatta odamın yeni şekline alışmamda yine upuzun bir süreç. Olayı o kadar abarta biliyorum ki yakın arkadaşlarımdan biriyle yeni şekliyle odamda ilk kez vakit geçirirken kendimi uzay mekiğindeymişiz gibi hissedebiliyorum. 

Kulağa ne kadar saçma ne kadar delice gelse de benim değişimle ilişkim böyle.

Benim değişimle aram ne kadar kötü de olsa değişim bana değilse bile sevdiğim arkadaşlarıma geldi. Bende değişimden nefret etmekle arkadaşlarımın mutluluğuna sevinmek arasında kaldım. Artık her canımız istediğinde özledim diyerek toplanamıyoruz. Birbirimizin hayatında neler olduğunu öğrenebilmek için bloglara ihtiyacımız var artık. O yüzden bu blogda benim değişimlere geç de olsa ayak uyduruşum olsun. Hem belki de değişimle arayı az da olsa düzeltmemin vakti gelmiştir artık...


Değişimden bahsettikçe aklıma bu şarkı, sonrada şarkıyı ilk kez duyduğum One Tree Hill geliyor aklıma. 
One Tree Hill de neler olmuştu hatırlamıyorum ama şarkıyı hatırlıyorum.
Keane - Everybody's Changing

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder