18 Ekim 2012 Perşembe

Bones


Dizi izlerken art arda en az 4-5 bölüm izlediğimden dizileri hızla tüketiyorum. O yüzden sürekli bir şimdi hangi diziyi izlesem durumum oluyor. Yakın zamanda tam da bu durumdayken ‘Bones’ da karar kıldım.

Başlarken bir nevi CSI tarzı bir dizi bekliyordum, belki CSI’ın biraz daha kemiklerde bulunan kanıtlara odaklanmışını. O yüzden de biraz tedirgindim. CSI bir kaç bölümden sonra beni sıkıyor ben karakterleri biraz daha tanımak istiyorum. Yani her bölüm kendi başına kopuk diğer bölümlerden tamamen ayrık olunca ilgimi kaybediyorum. Ama Bones da korktuğum başıma gelmedi.

Bones

Karakterler o kadar ilginç ki Bones da benim için karakterler ve onların hayatlarının ilerleyişi ilk sırayı aldı suçu çözmekse ikinci sırayı. Bones ile Booth arasındaki ilişkinin ilerleyişi – daha doğrusu ilerleyemeyişi – , Bones’un sosyal konularda kendini geliştirme çabası çoğu zaman başarısızlığı, Sweets’in manipülasyonları, Angela’nın gülümsemesi, Hodgins’ın Angela ya aşık bakışları ben Bones’u bunlar için izledim.

 Dr. Jack Hodgins - Mavi Mavi
Dizinin bazı anlarında Hodgins'ın gözleri öyle canlı öyle parlak göründü ki kalakaldım.

Ve tabi ki her dizi izleyişimde olduğu gibi bir oyuncuya aşırı hayran kaldım. David Boreanaz sandınız ama değil. Bu arada David Boreanaz yaşlandıkça yüzü şişiyor gözleri hepten görünmez oluyor o zamanda çekiciliğini kaybediyor. Nerede Angel da ki hali nerede şimdiki hali... David Boreanaz kilo almasın. Angel da ki ve Bones’un ilk sezonların da ki fit halne dönsün.

Neyse hayran olduğum oyuncu diyordum. Emily Deschanel’a hayran kaldım. İlk birkaç bölüm yüzü bana oldukça kaba geliyordu hatta güzel göründüğü kısımlarda şaşırıyordum. Ama sonra nasıl oldu bilemiyorum ama; geniş çene kemiği, küçücük burnu ve müthiş gözleri ile çok güzel olduğunu düşünmeye başladım. Gerçekten düşüncelerim ne ara değişti fark etmedim bile. Bana başta itici gelen çenesi sonra güzelliğinin bir parçası oldu. Bones karakterine içim ısındıkça Emily Deschanel’ı beğenmeye başlamışta olabilirim.  Ama Bones’un çok çok kötü giyim tercihlerine rağmen güzel görünebiliyorsa Emily cidden güzel olmalı değil mi???

Dr. Temperance 'Bones' Brennan - Emily Deschanel

Bu arada Bones’dan bahsetmişken sizde izlemeye karar verirseniz bol bol ceset görmeye hazır olun. Tam artık bundan daha iğrenci olamaz derken daha iğrenç bir görüntüyle karşılaşabiliyorsunuz. Ben bir kaç kere elimle ekranın alt kısmını kapatarak izlemek zorunda kaldım. Hatta bir kaç kere rüyam da kemiklerle cesetlerle uğraştım. Ama dizinin devamı gibi geldiği için herhalde rüyam da hiç iğrenmedim korkmadım. Neyse sonra uyarmadı demeyin.

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yeap, zooey'den 4 yaş büyükmüş. Kaş göz renkleri birbirine yakın ama yüz yapıları çok başka sanki...

      Sil