27 Ocak 2015 Salı

Most Beautiful Eyes

Leverage - Parker - Beth Riesgraf: yani diziyi izliyorsunuz izliyorsunuz hiç aklınıza bile gelmiyor. Sonra bir anda bakıyorsunuz Parker'ın gözleri sizi büyülemiş olur şey değil.




Mae Whitman - Amber - Parenthood: Hiç sevmezken birden sevdim. Elime aylardır kalem almamışken alıp gözlerinin resmini yapasım geldi. Başka ne diyebilirim...









Daha sonra Lauren Graham var, hafif şaşı ama inanılmaz Sam Jaeger var, Alexis Bledel var, Monica Potter var, ve resmini seçmeye üşendiklerim amabakmaya doyamamdıklarım var bu insanların gözleri beni benden alıyor...






4 yorum:

  1. Parenthood'u izlerken ben de hep Amber'a takılıyorum. Ama ben gözlerine değil gülüşüne :) Sonra gene Kristina'ya aşığım zaten, kadın çok asil görünüyor gözüme, keşke benim de aunt'um olsa diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kristina öyle cidden. Ağlarken, gülerken her haliyle güzel, her haliyle asil...

      Sil
  2. valla alexis dışındakilerin gözleri o kadar da etkilemedi beni. hatta gözleri dışındaki yerleri hareketleri falan daha etkileyici bu insanların.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya dizide izlemen lazım. Garip şekilde hiç gözlerini benim diziyi izlerken gördüğüm gibi gösteren fotoğraflar bulamadım çünkü.

      Sil