5 Aralık 2016 Pazartesi

Harry Potter Yeniden

Herhalde "Fantastic Beasts and Where To Find Them" filmi ve"Harry Potter and the Cursed Child" kitabı aynı zamanlarda hayatıma girdiğinden bu ara aklımın bir köşesi hep Harry Potter serisindeydi. Kitap, kitaplığımda bekliyor ama başlayamıyorum okumaya bir türlü. Filme de henüz gidemedim.

Bende bu hafta sonu oturdum ilk dört filmi yeniden seyrettim. Çocuk/genç gözüyle izleyişim ile bu izleyişim oldukça farklı oldu. Sonra bütün filmlerin yeniden izleyip yorumlayan blog postları olduğunu da duyunca bende başka bir versiyonunu yapmak istedim.

Ben bir günde bütün filmleri izlemek yerine, önce kitabı yeniden okuyup sonra filmini yeniden seyredip görüşlerimi blog'da paylaşacağım. Kitaplar hakkında değil tabi, filmler hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım. Çünkü bu kitaplara bitmez bir sevgiyle bağlıyım. Kusurları vardıysa bile ya görmüyorum ya da görmemeyi seçiyorum.

Vakit sıkışıklığı beni zorlamaz ise bunu tamamlamaya kararlıyım. Ama 7 kitap 8 film zaman yönünden büyük sıkışıklık yaratabilir.

Dün gece verdiğim bir kararla ilk kitaba çoktan başladım bile. :)


-----------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE (06/12/2016): Ve birinci kitap biraz önce bitti. Yeniden! Filmi izler izlemez ilk yorum yazımı yazacağım.
-----------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE (11/12/2016): ilk üç kitap yeniden okundu. Üçüncü film de az önce bitti. Şunu not etmeliyim ki, duygularım düşüncelerim hiç bu sürece başlarken umduğum gibi değil :(
-----------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE (20/12/2016): beşinci kitabı ve filmi bitirdim. ama sonunu bilirken beşinci kitapta ilerlemekte çok zorlandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder